سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: کتب میں اور اسی طرح انٹرنیٹ پر ایک قصہ مشہور ہے جو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کے بعد حضرت بلال رضی اللہ عنہ کی آذان سے متعلقہ ہے۔ چونکہ اس قصہ میں یہ بات ہے کہ حضرت بلال رضی اللہ عنہ نے حسنین کریمین رضی اللہ عنہما کے کہنے پر آذان دی، تو بہن نے سوال کیا کہ یہ حسنین کریمین کون تھے؟
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
3 سال 1 جواب 184 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: بہن نے گروپ میں سوال کیا تھا، لیکن میری نظروں سے اوجھل رہا، تو اس پر بہن سے معذرت خواہ ہوں۔ آج ایک اور پیاری بہن نے توجہ دلائی، اس پر بہن کا شکریہ اداء کرتا ہوں، سوال یہ تھا کہ فرضی قصے کہانیاں جو سبق دینے کےلیے لکھی جاتی ہیں ان کی شرعی حیثیت کیا ہے؟
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
3 سال 1 جواب 298 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: بہن نے سوال کیا ہے کہ ایک صحابی درخت کی کہانی انٹرنیٹ پر عام ہے، اس کی کیا حقیقت ہے؟۔
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
3 سال 1 جواب 554 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: بہن نے ایک قصہ کچھ اس طرح پیش کیا کہ طوفان حضرت نوح علیہ السّلام کے تھم جانے کے بعد جب کوہ جودی پر آپ کی کشتی ٹھر گئی اور حضرت نوح علیہ السلام اپنے رفقاہ کے ہمراہ کشتی سے زمین پر وارد ہوئے اس وقت پروردگار عالم کی جانب سے حضرت جبریئل امیں آپ کے پاس یہ پیغام لائے کہ اے نوح علیہ السّلام سب سے پہلے تمام پودے و نباتات زمین میں بو دیجئے. حضرت نوح علیہ السّلام نے ربّ العالمین کے حکم کی تعمیل کی تکمیل کرتے ہوئے جب انگور کی بیل کو دیکھا تو وہ غائب تھی ،حضرت نوح علیہ
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
3 سال 1 جواب 379 ناظرین 0