سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ مجھے عید الاضحیٰ کے متعلق ایک رائے کے بارے میں بہت تعجب ہے، میں نے آپ کے 9 ذو الحجہ کے دن غیر حجاج کے لیے روزے رکھنے کے متعلق ایک فتوی میں پڑھا تھا جو کہ عید الاضحیٰ کے بارے میں یہاں کی مقامی رائے سے الگ تھا کہ یہاں پر عید الاضحیٰ سعودی عرب کی 9 ذو الحجہ کے دن ہو سکتی ہے، یا مثال کے طور پر اگر سعودی عرب میں 9 ذو الحجہ ہو تو ایسا ممکن ہے کہ برطانیہ میں 10 ذو الحجہ یعنی عید کا دن ہو ، مجھے درج ذیل کے بارے میں یقین نہیں ہے: میں نے ایک کتاب میں پڑھا تھا کہ آپ کو عرفہ
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
2 سال 1 جواب 257 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ ہمارے کچھ رشتہ دار عید کے دوسرے دن شادی کے ولیمے کے لیے گائے ذبح کرنا چاہتے ہیں، تو کیا یہ جائز ہے کہ ہم ان کے ساتھ عید الاضحیٰ کی قربانی کی نیت سے حصہ ڈال لیں؟ اور کیا اس طرح ہمیں مکمل ثواب ملے گا؟
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
2 سال 1 جواب 214 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ میرا ایک دوست ہے اس کا کہنا ہے کہ اس کے گھر والے اس کی طرف سے عید کی قربانی کریں گے، تو کیا اگر وہ حج کرتا ہے تو اسے عید کی قربانی ایک بار پھر کرنی ہو گی؟
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
2 سال 1 جواب 202 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: کیا کسی شخص کےلیے یہ ممکن ہے کہ قربانی کرنے کی بجائے قربانی کی رقم اپنے قریبی رشتہ دار کو علاج کےلیے دے دے؟ قریبی رشتہ دار انتہائی غریب ہے اسے کچھ زکوۃکی مد سے بھی علاج معالجے کےلیے تعاون ملا ہے لیکن وہ نا کافی ہے، تو اس بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
2 سال 1 جواب 233 ناظرین 0

سوال
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ سوال: بہن نے سوال کیا ہے کہ کیا عید کے دن روزہ رکھ کر قربانی کے گوشت سے کھولنے والی جو بات مشہور ہے کیا وہ درست ہے؟ پلیز قرآن وحدیث کی روشنی میں درست جواب دیں۔ جزاک اللہ
پڑھنا جاری رکھیں
کام جاری ہے 0
2 سال 1 جواب 324 ناظرین 0